Öh ..? Vad Är Det Här För Ngt? 8D

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Fille03 - 25 februari 2012 20:15

HEEJ KANSKE LITE TIDIGT AJA NU ÄR DET FRÅGESTUND!!!FRÅGA VAD SOM HELSTT JAG SVARAR PÅ ALLT FAST INTE PÅ ELAKA FRÅGOR ELLLER T.E.X TASKIGA SAKER UTAN ANDRA SAKER FRÅGA PÅÅÅÅÅÅ!


Har'e Gött//Fille

Av Fille03 - 25 februari 2012 18:11

Heej Idag Kanske Jag Har Skrivit Mycket`?Aja jag Vet Inte Hur Man Tar kort Och Lägger I På Bloggen Så Jag Säjer Bara Rakt Ut vem Som Är Veckans Panda Veckans Panda Är  KARELINN  Du Är Veckans Panda Grattis_Heejdå Fille.

Komentera Gjärna Om Vem ni Tycker Ska Va Veckans Panda Nästa Vecka Har'e GöttFille Igen.

Av Fille03 - 25 februari 2012 18:00

Heej Alla Tittar Ni Är Välkommna Till Min Fest I PANFU!


Var:SanfranPanfu

Server:BollyWood

Tid:16.00

Dag:Denna Torsdagen Som Kommer!

Hoppas Att Jag Inte Har Missat Något!


Komentera Gjärna Om Ni kan komma!Heejdå/Fille

Av Fille03 - 25 februari 2012 17:54

Heeeej Nu Kom Jah På Kare's Blogg Den Heter:Karelinn.Bloggplatsen.se :Sök På det På Google Kommer Det Fram Iaf Hoppas Det Heejedå/Fille  

Av Fille03 - 25 februari 2012 17:44

Ska Bah Visa ilka Saker Som Äger:Kare Och GNUDDE,



BloggplatsenAHAHAHAHAHAHAH Aja Har'e Gött/Fille!


                                                  
   

Av Fille03 - 25 februari 2012 17:31

Ojj Heej Glömde Säga En Sak Jag Kommer Skriva Om Pafu.se Och Lite Om Movie Aja Har'e Gött Ska Försöka Komma På Kare's Blogg Vda Den Heter Heejdå//Fille

Av Fille03 - 25 februari 2012 17:11

Jah Ska Bara Säga Några Saker Att Ziba1,Karelinn Och Gnudde,Jusse,,Lizzie,Nikki,Fire Ni Är Bäst Aja In My Best Friends And in My Heart.Jag kan Säga Några Bloggar Som Jah Tyckr ÄGER Min såklart Heeeh Och SnafiPanfu.bloggplatsen.se Och FirePanfu.Bloggplstsen.se Och Kare's Tyvär Har Jag Glömt Det Aja Fråga Kare Isåfall


Har'e Gött/Fille Oj Ly Kare Heeeejdå Hoppas  Vi Seees I Panfu Någon Gång Elr Movie Där Heter Jah Vapnö  råga Gjärna Om Hjälp Eller Något Om Bloggen. Komentera Gärna!Seeeees

Av Fille03 - 25 februari 2012 16:42

Ny Tjej Kanske Tkr Det Är Långtråkigt Aja Det Blev Karelinn Love U In My SweetHeart Love You   Bara  Det Ha  En Bra Lördag Heejdå Komentera Gjärna Om Det.

Presentation


Hej och Välkommen Till Min Blogg!
Hoppas Ni Kommer Trivas!
Jag Kommer Skriva Om Panfu Här!Ha're Gött/Fille Här Är En Bild På Min Panda

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Ska Jag Göra En Blogg På Blogg.se Eller Ska Jag Ha Kvar Denna?
 Byta Till Blogg.se
 Byta Inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards