Öh ..? Vad Är Det Här För Ngt? 8D

Alla inlägg under februari 2012

Av Fille03 - 29 februari 2012 13:44

Haaaajj Jag Undrar Om Någon Kan Göra En Header Till Mig?Komentera Då.Det Måste Stå Med Fille's Grymma Blogg Och Min Panda Bild Eller En Bild På Pandan Också Typ Bara FärgGlada Färger Som Bakrund. En Annan Sak Det Är:Kare,Zibb,Gnudde,MollePappa,Jusse,Nikki!Älskar Er Sjukt Mycket Speciellt Ziba1!och Min Syrra Kare OJ Glömde En Det Är Snafi Min Pappa,Bara Det    Har'e Gött//Fille Ziba!Of The Course.

Av Fille03 - 28 februari 2012 20:02

Jag Bah Undra För En Komentar's Fråga.Tycker Ni jag Gör Får Många Inlägg Eller Tycker Ni jag Gör För Lite? Tänk På den Alla Tittare Komentera Om Det.Alla Som Kan.           Har'e Gött//Fille Ska Ner Nu Och Kolla På Tv. Heejdå,Oj Ska Spela Wordfeud Med Jag Heter PRINCE_FILLE DÄR PÅ WORDFEUD ADDA MIG FALL NI SÅ VILL Heejdå Igen.

Av Fille03 - 28 februari 2012 13:41

Haaajj Nu Är Jao Här.Jao Spelar Panfu Just Nu För Min Mamma Och jag Ska Till Min Bästa Kompis På Irl xD.Men Kmr Speka Ungefär Tills Klcokan 20:00 Endå För Är Säkerss endå där En Timme Bara Det.


Har'e Gött//Fille

Av Fille03 - 27 februari 2012 18:47

Haaaajj För Ngn Vecka Sen Bästemde Mina Föräldrar Att Jag Satt För Mycket Vid Datorn.Så Kanske Inte Kommer Spela Så ycket Panfu Eller M-S-P Mer Ledsen Men Jag kommer Spela UngeFär Domma Tiderna:   15:00 Till:20:00 Under Doma Tider.Jag kommer Spela Panfu Under Dom Tiderna.Ledsen Men Får Inte Spela Dator Meer.Men Fall Ni Vill Chatta Eller Undra Något och Ni Aldrig Får Svar?Då Så Får Ni Leta Efter Mig.Ännu Så Länge Har Jag Inte Skaffat MigPAINT Så Jag Kan Ta Bilder Men Ska Fråga Pappa Snart.Jag Hör Av Mig Någon Gång.Besök kare's Blogg Så Heter Karelinn.Blogggplatsen.se

Sök På Det Så Kommer Altenativ Fram Men Ni Alla ittare Ska Klicka Högst Upp Fast Inte Där Man Kan Få Förslag T.E.X Menade Du........          Bara Det jag Vill Säga Ha En Bra Helg Lite Tidigt Endå.Har'e Gött Mvh/Fille

Av Fille03 - 27 februari 2012 15:57

Heeej Tänktee Visa Om Elr Om Min Profil Som Ungefär Som Panfu's Harr Ngr Andra Id'er Om Dom.

                               

                                       Mina FAVORITER.....


FavoritDjur:Hund xDDDD

FavoritFilm.Twilight xCCCCC

Favorit Artist,Band:Ulmrik Munther,Olw City,Buno Mars!

Favorit Låt:Soldiers By Ulrik Munther,Just  The Way You Are By Brno Mars,FireFlies By Owl City!

FavoritSport.Fotboll,InneBandy,IsHockey,xDD

Motto:Jag Älsakr Alla Mina Vänner Ni Vet Vilka Ni Är Älskar Er Sjukt Mke Love U Speciellt Mina Fan's xDD

Min Bästa Sak:Mig Själv!,Vänner,Min Familj xDDD

Min Sämsta Sak:Redovisa Plugget,Oj kmr Nt På Ngt mer Plugget Igen.

                                   Så

 Typ Alla Gör Gjärna En Egen Sådan På en Komentar!Har Du Zibb  Du Som Ville Speciellt Att Jag Skulle Göra Ett Inlägg!Heehh                             Har'e Gött//Fille Nu Orkar jag Inte Blogga Mer.Ska Spela Panfu Hoppas Vi Ses Någon Gång I Panfu Jag är Mest I SanFranPanfu Fall Ni Letar Efter Mig. Har'e Gött Igen//Fille Igen.

Av Fille03 - 26 februari 2012 10:08

Ska Bara Säga Vilka Ställen Jag Är  I Panfu.se Jag Är Mest I:SanFranPanfu.

Eller Är Jag i Andras Kojor Fast Bror På Det Är Nog Mest SanFranPanfu Endå Aja


Har'e Gött Fille Nej mitt Lov Är Slut Aja Skolan i Morgon//Fille Love Yaaau Kare  HAHAH 

Av Fille03 - 25 februari 2012 20:15

HEEJ KANSKE LITE TIDIGT AJA NU ÄR DET FRÅGESTUND!!!FRÅGA VAD SOM HELSTT JAG SVARAR PÅ ALLT FAST INTE PÅ ELAKA FRÅGOR ELLLER T.E.X TASKIGA SAKER UTAN ANDRA SAKER FRÅGA PÅÅÅÅÅÅ!


Har'e Gött//Fille

Av Fille03 - 25 februari 2012 18:11

Heej Idag Kanske Jag Har Skrivit Mycket`?Aja jag Vet Inte Hur Man Tar kort Och Lägger I På Bloggen Så Jag Säjer Bara Rakt Ut vem Som Är Veckans Panda Veckans Panda Är  KARELINN  Du Är Veckans Panda Grattis_Heejdå Fille.

Komentera Gjärna Om Vem ni Tycker Ska Va Veckans Panda Nästa Vecka Har'e GöttFille Igen.

Presentation


Hej och Välkommen Till Min Blogg!
Hoppas Ni Kommer Trivas!
Jag Kommer Skriva Om Panfu Här!Ha're Gött/Fille Här Är En Bild På Min Panda

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Ska Jag Göra En Blogg På Blogg.se Eller Ska Jag Ha Kvar Denna?
 Byta Till Blogg.se
 Byta Inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards